Recenze konzole Microsoft Xbox One S

Původní konzole Xbox One byla vydána téměř před sedmi lety, a tak je možná načase přehodnotit její místo u televizoru.

Původní konzole Xbox One byla vydána téměř před sedmi lety, a tak je možná načase přehodnotit její místo u televizoru. Samozřejmě, že dobrá nabídka by měla vždy převážit. Představujeme vám Microsoft Xbox One S, vylepšený Xbox One s vyšším výkonem. Je to nejlepší herní konzole, po které můžete sáhnout, pokud si chcete konečně vyzkoušet knihovnu Xbox.

Proč se nám to líbí - Recenze konzole Microsoft Xbox One S

Vylepšený obraz s podporou 4K a HDR je ideální volbou pro nováčky na Xboxu při zachování nízké ceny. A je to vaše jednosměrná vstupenka, abyste si mohli vyzkoušet vynikající herní Netflix od společnosti Microsoft: Xbox Game Pass. Chcete-li získat zážitek z hraní ve 4K, přečtěte si také recenzi Xbox One X.

• Podporuje vysoký dynamický rozsah
  • Xbox Game Pass je skvělá nabídka
  • Cenové hledisko
  • Zvýšení rozlišení na 4K, nikoli nativně
  • Uživatelské rozhraní je noční můra

Výkon

Podle všeho specifikace pod kapotou konzole Microsoft Xbox One S překonávají PlayStation 4 Slim a herní konzoli Nintendo Switch. Pokud jde o samotné rozlišení, One S podporuje 4K díky upscalingu. Nejedná se sice o skutečné hraní ve 4K, ale i tak se jeho obraz bude do značné míry lišit od PS4 Slim a příjemně se páruje s podporou vysokého dynamického rozsahu. Získáte ostřejší obraz a širší škálu barev a detailů. Pak je tu ještě ovladač. Manipulace s jedním ovladačem se pro některé stala splněným snem. Je velmi ergonomický a mnozí přísahají, že ho díky jeho křivkám a tloušťce jen těžko překonáte. A nejsou daleko od pravdy. Pokud hledáte něco podobného jako PSP, ale výkonnějšího, podívejte se na recenzi kapesního emulátoru retro her Dingoo A320.

Design

Xbox One S od Microsoftu nemá jediný design, ale v závislosti na pořízeném balíčku se dodává v různých provedeních. Důležitější je, že Xbox One S má dvě verze: digitální a fyzickou. U digitálního modelu Microsoft odstranil diskovou mechaniku, takže všechny hry se hrají digitálně. Fyzická verze, která obsahuje diskovou mechaniku, umí hrát fyzické kopie. Pokud však chcete přehrávat fyzické kopie disků Ultra HD Blu Rays, budete potřebovat herní konzoli s diskovou mechanikou. V tomto modelu chybí vestavěný Kinect, pohybová technologie společnosti Microsoft, která je ve všech ohledech horší než herní konzole Oculus Quest.

Hodnota

Konzole Microsoft Xbox One S má být mezistupněm mezi původní konzolí Xbox One a novou konzolí Xbox One X. Vyplatí se tedy tato herní konzole? To záleží na tom, jaká je: Kupujete často hry ve Windows Store a Xbox Store? Dáváte si záležet na vizuálních médiích? PlayStation 4 Slim má pravděpodobně lepší exkluzivní knihovnu, ale Xbox One S těží z toho, že kromě her pro Xbox One můžete hrát i hry, které jste si koupili na PC prostřednictvím obchodu Windows Store. Je to také přehrávač Ultra HD Blu Ray. K dispozici je také úžasný Xbox Game Pass, což je v podstatě Netflix, ale pro videohry.

Microsoft Xbox One S Review Wrap Up

Xbox One S od Microsoftu je zajímavá konzole: je to herní konzole s důrazem na zábavu, jejíž cena je přitom jednoduchá a příjemná. Myslíme si, že je ideální pro nováčky, kteří si chtějí vyzkoušet hry pro Xbox, aniž by vyhodili spoustu peněz. A pokud máte televizor s rozlišením 4K, můžete využít i vylepšený obraz. Stačí si jen chvíli zvykat na rozhraní.

Zdroje: gadgetreviews.com, Unsplash.com