Pokud uvažujete o použití služby Shopify k prodeji zboží online, jistě víte, že si můžete vybrat z několika různých cenových plánů - a možná se cítíte trochu zmateni, který z nich je pro váš projekt ten pravý.
V tomto příspěvku se proto budu podrobně zabývat poplatky za služby Shopify, projdu s vámi každý z dostupných plánů - a zdůrazním klíčové aspekty, díky kterým může být jeden cenový plán Shopify lepší než jiný.
Na konci tohoto článku budete vědět, který plán je pro váš projekt nejvhodnější - a jaká alternativní řešení jsou k dispozici, pokud máte pocit, že pro vás Shopify není úplně to pravé.
Ale nejdříve: klíčová otázka...
Co je Shopify?
Shopify je aplikace, která vám umožní vytvořit si vlastní internetový obchod. Běží ve webovém prohlížeči - pokud tedy máte přístup k internetu, můžete platformu používat odkudkoli.
Jinými slovy, k používání Shopify nepotřebujete instalovat žádný software, a protože se jedná o "hostované" řešení, nemusíte se starat ani o nákup hostingu.
Přesné funkce, které od Shopify získáte, závisí na cenovém plánu, pro který se rozhodnete - o všech se podrobně zmiňuji níže - ale všechny cenové plány Shopify umožňují prodávat neomezený počet produktů (digitálních nebo fyzických) a všechny kromě jednoho umožňují vybrat si "téma", které můžete použít jako základ designu svého obchodu.
Shopify je nástroj typu software jako služba ("SaaS") - to znamená, že nevlastníte kopii softwaru, ale platíte měsíční poplatek za jeho používání.
A když už jsme u toho...
Poplatky za službu Shopify - cenové plány, které máte k dispozici
K dispozici je pět plánů Shopify:
Starter - 5 USD měsíčně
Basic - 29 dolarů měsíčně
Shopify - 79 USD měsíčně
Advanced - 299 dolarů měsíčně
Shopify Plus - dohodou, ale obvykle stojí kolem 2 000 USD měsíčně
Pokud máte rozpočet na platbu předem, můžete své náklady výrazně snížit zakoupením ročního předplatného.
V závislosti na vašem území můžete v takovém případě získat až 50% slevu na tarif Shopify na první rok - nejnovější nabídky najdete v sekci s cenami na webu Shopify.
Poté jsou k dispozici slevy 20 % a 25 %, pokud místo měsíčních plateb zaplatíte za dva, resp. tři roky služby.
K dispozici je také bezplatná zkušební verze služby Shopify, která vám umožní vyzkoušet funkce poskytované všemi výše uvedenými plány, a startovací sada pro dropshipping, která zahrnuje bezplatnou zkušební verzi a specializované zdroje pro dropshipping (více o tom, co je dropshipping, se dozvíte za chvíli!).
S výjimkou plánu 'Starter' jsou základní pokladní funkce součástí všech plánů Shopify - doplněk 'Shopify POS Pro' však odemyká podstatně pokročilejší funkce. Tento doplněk stojí 89 dolarů na provozovnu a měsíc.
Stejně jako u dropshippingu se POS budu podrobněji věnovat později v tomto příspěvku - nyní se však věnujme klíčovým funkcím jednotlivých plánů Shopify.
Úplná recenze Shopify
Cena tarifu "Shopify Starter"
S cenou 5 dolarů měsíčně představuje 'Shopify Starter' jednu z nejlevnějších cest k prodeji produktů online - musíte si však uvědomit, že vám neposkytne plně funkční samostatný internetový obchod.
Namísto toho vám umožňuje:
prodávat neomezený počet produktů na stávajících webových stránkách
prodávat na Facebooku
Vložení produktů na jinou webovou stránku pomocí aplikace Shopify Starter
Klíčovou funkcí plánu "Shopify Starter" je tlačítko "Buy Button", které vám umožní vložit vaše produkty na jinou webovou stránku.
Funguje to podobně - ale sofistikovaněji - jako u služby Paypal: na web přidáte kousek kódu Shopify a na webu se zobrazí podrobnosti o vašem produktu (fotografie, cena, popis atd.) spolu s možností tento produkt koupit.
Jakmile na své webové stránky přidáte tlačítko pro nákup, veškeré změny, které provedete u příslušných produktů v aplikaci Shopify, se automaticky aktualizují na vašich stránkách.
Nejste omezeni ani na vkládání jednotlivých produktů - můžete vkládat celé kolekce produktů.
Tato funkce je ideální pro každého, kdo má již existující web a chce přidat jednoduchou funkci elektronického obchodu. Například již můžete mít blog nebo webové stránky ve WordPressu, na které chcete vkládat produkty - toto řešení je pro to skvělé.
Shopify Starter a digitální produkty
Jednou z věcí, které se mi na Shopify jako platformě pro elektronické obchodování líbí nejvíce, je způsob, jakým usnadňuje prodej digitálních produktů.
Prodej digitálních produktů může být komplikovanější záležitost, než by se mohlo zdát, protože pokud je prodáváte spotřebitelům žijícím v EU a generujete z nich příjmy vyšší než 10 000 eur ročně, musíte na tyto produkty uplatnit DPH (i když nejste podnikatel registrovaný k DPH).
Nejen to, ale sazba DPH pro digitální produkty se v jednotlivých zemích liší - takže se může stát, že budete muset svým německým zákazníkům účtovat jednu sazbu DPH, svým francouzským zákazníkům jinou atd.
Shopify je mezi hlavními platformami pro tvorbu webových stránek poměrně unikátní v tom, že toto dostatečně zohledňuje. Musíte si nainstalovat bezplatnou aplikaci "Digitální stahování" a provést několik změn v nastavení služby Shopify, ale jakmile tak učiníte, správné daňové sazby se použijí automaticky.
Plán 'Shopify Starter' může lépe vyhovovat mnoha lidem, kteří si založili web na jiné platformě - mám na mysli zejména uživatele Wixu nebo Squarespace - a nyní chtějí prodávat digitální zboží, aniž by museli budovat celý nový web. Plán 'Starter' pro ně nabízí relativně levné řešení.
Další příjemnou věcí u společnosti Shopify a digitálních produktů obecně je, že limit velikosti souborů je ve srovnání s konkurencí poměrně velkorysý. V Shopify lze prodávat digitální produkty o velikosti až 5 GB.
To velmi pozitivně kontrastuje s BigCommerce (recenze zde), který uplatňuje limit 512 MB, a Squarespace, který omezuje velikost souboru ke stažení produktu na 300 MB.
Prodej na Facebooku s aplikací Shopify Starter
Pokud máte zájem prodávat pouze na Facebooku a netrápí vás vytváření samostatného obchodu, pak je potenciálně dobrou volbou "Shopify Starter" - několika kliknutími myši můžete všechny své produkty publikovat na své stránce na Facebooku, na speciální stránce "Obchod".
Jediným omezením integrace s Facebookem, které je třeba si uvědomit, je, že ji nemůžete použít k prodeji digitálních produktů, jak jsem zjistil, když jsem se snažil prodat e-knihu na stránce Style Factory na Facebooku.
To je způsobeno tím, že Facebook povoluje prodávat pouze něco, co lze odeslat, čímž vylučuje prodej digitálních produktů - tj. technicky vzato nejde o opomenutí funkce Shopify.
Poplatky za transakce ve službě Shopify a poplatky za kreditní karty
U všech plánů Shopify je důležité si uvědomit rozdíl mezi transakčními poplatky a poplatky za kreditní karty.
Transakční poplatky jsou účtovány společností, kterou používáte k vytvoření svého internetového obchodu, a poplatky za kreditní karty jsou účtovány poskytovatelem "platební brány".
Platební brána je v podstatě software používaný ke zpracování plateb kreditními kartami.
Pokud máte tarif "Basic" nebo vyšší, nemusíte se obávat žádných transakčních poplatků, pokud jste připraveni používat jako platební bránu vlastní možnost zpracování plateb společnosti Shopify - Shopify Payments.
Pro některé uživatele je zde však trochu háček, protože služba Shopify Payments zatím není dostupná ve všech zemích. V době psaní tohoto článku jsou aktuálně podporovány tyto země:
Austrálie
Rakousko
Belgie
Kanada
Dánsko
Německo
Hongkong
Irsko
Itálie
Japonsko
Nizozemsko
Nový Zéland
Singapur
Španělsko
Švédsko
Spojené království
Spojené státy americké
Pokud máte tarif "Starter" a používáte Shopify Payments, platí se poplatky za transakce, a to poměrně vysoké: 5 %.
Co se týče poplatků za platbu kartou u tarifu 'Starter', ty činí 2,9 % + 30c, pokud je nákup proveden online (například pomocí tlačítka Shopify Buy), a 2,7 % + 0c, pokud je nákup proveden pomocí čtečky karet na prodejním místě Shopify a mobilního zařízení.
Pokud používáte platební bránu třetí strany, můžete počítat s tím, že z každého prodeje uskutečněného prostřednictvím plánu "Starter" zaplatíte 5 % transakční poplatek plus jakékoli poplatky za kreditní kartu / měsíční poplatky, které si poskytovatel platební brány účtuje.
Jak je to s transakčními poplatky a poplatky za kreditní karty v jiných zemích?
Poplatky za transakce kreditní kartou se u společnosti Shopify liší podle země - ty uvedené v tomto článku platí pro USA, ale v jiných oblastech jsou k dispozici výrazně odlišné sazby.
Například sazby kreditních karet ve Velké Británii pro tarif "Starter" jsou o dost levnější než v USA: 2 % + 25 pencí za online transakce a 1,7 % + 0 pencí za osobní transakce.
Obnovení opuštěného košíku
Zařazení funkce obnovy opuštěného košíku do plánu "Starter" za 5 USD je velmi vítané - dlouhou dobu byla k dispozici pouze u plánů Shopify za více než 79 USD.
Obnovení opuštěného košíku umožňuje identifikovat návštěvníky webu, kteří přidají produkt do košíku, dostanou se k pokladně a poté opustí váš obchod, aniž by dokončili nákup.
Můžete se pak rozhodnout, zda chcete záchranu opuštěného košíku od společnosti Shopify použít ručně (tj. sami dotyčnému návštěvníkovi poslat e-mail), nebo automaticky (kdy společnost Shopify po každém opuštění košíku pošle potenciálnímu zákazníkovi e-mail).
Automatická varianta je obvykle nejlepší, a to z důvodu úspory času.
Obnovení opuštěného košíku může výrazně zvýšit vaše příjmy, aniž byste museli vynaložit větší úsilí - kromě časové investice do nastavení automatické zprávy -
Zajímavé na zařazení obnovy opuštěného košíku do tohoto plánu je, že to znamená, že Shopify nabízí tuto funkci za výrazně nižší cenu než řada jeho klíčových konkurentů.
Například pokud chcete záchranu košíku u BigCommerce, musíte mít plán za 79,95 USD měsíčně, u Squarespace za 65 USD měsíčně a u Volusion za 79 USD měsíčně.
Vzhledem k důležitosti funkce spořiče opuštěného košíku představuje zahrnutí této funkce do všech plánů jeden ze silnějších argumentů pro volbu společnosti Shopify oproti konkurenčním produktům.
Stáhněte si zdarma naši sadu elektronických obchodů
Po omezenou dobu nabízíme našim čtenářům několik vynikajících nástrojů zdarma. Zaregistrujte se zdarma a okamžitě získáte:
- naši srovnávací tabulku internetových obchodů
- tabulku ke stažení o tom, jak vytvořit internetový obchod
- naše tabulky SEO, blogování a "jak začít podnikat"
- prodloužené bezplatné zkušební verze a slevové kódy pro základní obchodní aplikace
- naše nejnovější tipy o elektronickém obchodování a rozvoji podnikání
- Toto pole slouží pro účely validace a mělo by zůstat beze změny.
Δ
Zobrazit oznámení o ochraně osobních údajů.
Jak je to s dropshippingem s plánem Shopify Starter?
Mnoho potenciálních uživatelů služby Shopify bude jistě zajímat, jak usnadňuje dropshipping, tedy způsob plnění, při kterém nemáte prodávané zboží skladem.
Při dropshippingu přijmete objednávku, odešlete ji dodavateli a ten dodá zboží vašemu zákazníkovi - váš obchod se tak vlastně stává "prostředníkem"
Jak na dropship se Shopify
Pokud chcete dropshipovat se službou Shopify, musíte si k tomu nainstalovat aplikaci třetí strany. V obchodě s aplikacemi Shopify je k dispozici spousta dropshippingových aplikací (v době psaní článku 503); velmi oblíbenou volbou je DSers (která se integruje s AliExpress), ale k dispozici je i mnoho dalších.
Dropshippingovou aplikaci můžete používat v jakémkoli plánu Shopify, včetně "Starter", ale pravděpodobně zjistíte, že jsou užitečnější v některém z dalších plánů Shopify (protože prodávané produkty se budou zobrazovat a vyhledávat v plně upravitelném, značkovém internetovém obchodě).
Jestliže máte v úmyslu integrovat plán "Shopify Starter" s jinou platformou - například WordPress nebo Squarespace - je skutečnost, že jej můžete použít k zahájení dropshippingu, nesporně užitečná.
Co se týče cen dropshippingových aplikací Shopify, většina z nich poskytuje pro začátek bezplatnou možnost (nebo v případech dropshippingu na zakázku jsou zcela zdarma).
Mnoho populárních dropshippingových aplikací, včetně DSers a Spocket, si však účtuje další poplatky za prémiové funkce (jako je přístup k většímu sortimentu produktů nebo značková fakturace).
Startovací sada pro dropshipping Shopify
Pokud se zajímáte o dropshipping, doporučuji vám podívat se na dropshippingovou startovací sadu Shopify - s ní získáte několikadenní bezplatný přístup do Shopify a navíc spoustu přibalených zdrojů a nástrojů, které vám ukážou, jak spustit úspěšný dropshippingový obchod Shopify.
Podpora na Shopify Starter
Ačkoli je součástí plánu Shopify Starter nepřetržitá podpora, je omezena pouze na e-mail a živý chat - osobně po telefonu si o svém účtu s nikým nepromluvíte.
(Pro zajímavost, live chat je k dispozici v čínštině, angličtině, francouzštině, němčině, italštině a španělštině).
Je 'Shopify Starter' pro mě?
Shopify Starter je nejvhodnější pro obchodníky, kteří
chtějí přidat funkci elektronického obchodu / dropshippingu na stávající webové stránkychtějí snadno vyřešit problémy s DPH MOSSchtějí prodávat na Facebooku a dalších kanálech sociálních médiínevadí jim, že mají přístup pouze k live chatu a e-mailové podpoře (tj. žádná telefonická podpora)chtějí mít levný přístup k funkci záchrany opuštěného košíku.
chtějí přidat funkci elektronického obchodu / dropshippingu na stávající webové stránky
chtějí snadno vyřešit problémy s MOSS v oblasti DPH
chtějí prodávat na Facebooku
nevyhovuje vám, že máte přístup pouze k live chatu a e-mailové podpoře (tj. žádná telefonická podpora)
chtějí mít levný přístup k funkci pro záchranu opuštěného košíku
Shopify Starter si můžete zdarma vyzkoušet zde.
Jsou-li však vaše potřeby trochu rozsáhlejší, je čas podívat se na "základní Shopify"
Jak ušetřit až 50 % na Shopify
Pokud máte zájem o používání služby Shopify, můžete ušetřit až 50 % na předplatném, pokud si plán zakoupíte určitým způsobem. Zde je návod, jak na to:
- Začněte zkušební verzi pomocí tohoto odkazu.
- Po skončení zkušební verze si vyberte roční plán. Získáte tak slevu 10 % až 50 % na plán Shopify v závislosti na vaší lokalitě.
Ceny "Základní Shopify"
"Basic Shopify" za 29 dolarů měsíčně je nejlevnější plán Shopify, který vám umožní vytvořit plně funkční samostatný internetový obchod.
Plán obsahuje následující základní funkce:
Plně funkční webovou verzi vašeho obchodu (na rozdíl od pouhého tlačítka "koupit") Možnost prodávat neomezený počet produktůMožnost prodávat na fyzických místech prostřednictvím funkcí prodejních místNeomezenou šířku pásma2 účty pro zaměstnance (tj, 2 samostatná přihlášení nebo "místa")Nepřetržitá podpora prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatuRuční vytváření objednávek (to vám umožní vytvářet nové objednávky a zadávat platby kartou v aplikaci Shopify za prodeje, které jste uskutečnili offline - telefonicky, osobně, Vytváření slevových kódůBezplatný certifikát SSL (ten vám umožní bezpečně hostovat váš obchod pomocí protokolu HTTPS)Obnova opuštěného košíkuDárkové kartyBlogSlevové sazby za dopravu až 77 % (v závislosti na zemi, ze které prodáváte)Možnost tisku přepravních štítků (v závislosti na zemi, ze které prodáváte)Analýza podvodů (jak název napovídá, umožňuje odhalit podvodné transakce)Funkce prodejního místa
Možnost prodávat neomezený počet produktů
2 účty pro zaměstnance (tj. 2 samostatná přihlášení nebo "místa")
Podpora 24 hodin denně a 7 dní v týdnu prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
Ruční vytváření objednávek (umožňuje vytvářet nové objednávky a zadávat platby kartou v aplikaci Shopify za prodeje, které jste uskutečnili offline - telefonicky, osobně nebo jinde)
Vytvoření slevového kódu
Bezplatný certifikát SSL (ten vám umožní bezpečně hostovat váš obchod pomocí protokolu HTTPS)
Obnovení opuštěného košíku
Dárkové karty
Blog
Zlevněné poštovné až o 77 % (v závislosti na zemi, ze které prodáváte)
Možnost tisku přepravních štítků (v závislosti na zemi, ze které prodáváte)
Analýza podvodů (jak název napovídá, umožňuje odhalit podvodné transakce)
"Základní Shopify" vs. "Shopify Starter" - jaké jsou hlavní rozdíly?
Nejdůležitější věc, kterou získáte v 'Basic Shopify' a kterou nezískáte v 'Shopify Starter', je plně funkční, upravitelný internetový obchod. Ten zahrnuje funkce blogů, které jsou nezbytné pro generování návštěvnosti prostřednictvím příchozího marketingu - a funkce prodejních míst, které vám umožní používat účet Shopify k přijímání objednávek nejen online, ale i na fyzických místech (maloobchodní prodejny, stánky na trhu atd.).
Získáte všechny funkce "embeddable" a "sell on social", které jsou součástí Shopify Starter, ale co je důležité, získáte plně upravitelný samostatný web, na který můžete aplikovat vlastní značku.
Podívejme se trochu podrobněji na některé klíčové funkce, které získáte v plánu 'Basic' a které ve 'Starteru' nenajdete - šablony, funkce prodejních míst, komplexnější podporu a blogování.
Vyzkoušejte si Shopify zdarma - a získejte přístup na 3 měsíce za pouhý 1 dolar
Většinu funkcí, o kterých je řeč v tomto příspěvku, si můžete vyzkoušet prostřednictvím bezplatné zkušební verze služby Shopify. Stojí za to ji využít, protože tak prakticky zjistíte, zda Shopify splňuje vaše požadavky (a rozpočet).
Zkušební verze Shopify je poněkud neobvyklá v tom, že trvá jen 3 dny, ale když se do ní přihlásíte, získáte také možnost používat Shopify po dobu 3 měsíců za pouhý 1 dolar měsíčně. Pokud tak učiníte, získáte v podstatě přístup ke všem funkcím služby Shopify na několik měsíců prakticky bez poplatku.
Zkušební verzi můžete získat prostřednictvím tohoto odkazu - mějte však na paměti, že tato nabídka nemusí být k dispozici po neomezenou dobu.
Šablony
Jakmile budete mít tarif "Basic Shopify" (nebo vyšší), můžete si pro svůj internetový obchod vybrat z široké nabídky šablon - v době psaní tohoto článku bylo k dispozici 11 bezplatných a 100 placených šablon.
Vždy jsem považoval bezplatné šablony Shopify za dokonale použitelné (a můžete je poměrně rozsáhle upravovat přidáváním CSS a HTML), ale pokud byste raději použili placenou šablonu, stojí mezi 180 a 350 dolary.
(V následující tabulce je uvedeno, kolik témat je v nabídce v jednotlivých cenových relacích).
Cena | Dostupná témata v tomto cenovém bodě |
---|---|
Zdarma | 11 témat |
180 dolarů | 1 téma |
200 dolarů | 3 témata |
$210 | 3 témata |
$220 | 9 témat |
$230 | 0 témat |
$240 | 8 témat |
$250 | 11 témat. témat |
$260 | 3 témata |
$270 | 0 témat |
$280 | 12 témat |
$290 | 2 témata |
$300 | 16 témat |
$310 | 2 témata |
$320 | 18 témat |
$330 | 1 téma |
$340 | 0 témat |
$350 | 10 témat |
(Stojí za zmínku, že na rozdíl od bezplatných motivů je většina prémiových motivů dodávána v několika různých variantách, což vám dává větší výběr, pokud jde o estetiku a rozvržení.)
Obchod s motivy Shopify je poměrně snadné procházet, protože poskytuje praktické vyhledávací filtry (na obrázku níže), které můžete použít k vyhledání vhodného motivu pro váš web Shopify.
Všechny šablony můžete filtrovat podle ceny (placené vs. zdarma), odvětví, velikosti katalogu a funkcí.
Na všechny nabízené šablony Shopify se můžete podívat zde.
Jednou z důležitých věcí, kterou je třeba u šablon zmínit, je to, že pokud budete potřebovat jakoukoli podporu při jejich instalaci nebo konfiguraci, můžete nakonec jednat s třetí stranou - Shopify podporuje pouze šablony, které společnost sama vyvinula.
To znamená, že společnost Shopify vám poskytne podporu při jakémkoli dotazu ohledně těch bezplatných, ale pokud si koupíte placené téma, můžete být odkázáni jinam.
Funkce prodejního místa
Plán "Basic" od Shopify je dobrou volbou pro ty, kteří prodávají na fyzických místech a potřebují řešení "místa prodeje" pro zpracování plateb a správu zásob.
Na rozdíl od plánu 'Starter' umožňuje přijímat platby prostřednictvím chytrého telefonu pomocí čtečky karet a aplikace Shopify. Pokaždé, když uskutečníte prodej, Shopify si to poznamená a podle toho aktualizuje vaše zásoby, což znamená, že vám pravděpodobně nedojdou zásoby, když je nejvíce potřebujete. Tato synchronizace reálných prodejů s online prodejní platformou také usnadňuje vedení účetnictví a účetních dokladů.
(U společnosti Shopify lze zakoupit i další pokladní hardware. Patří mezi ně nové prodejní zařízení "vše v jednom", Shopify POS Go, které obsahuje vestavěnou čtečku karet a snímač čárových kódů spolu s dotykovou obrazovkou, která vám umožní přístup k ovládacímu panelu Shopify).
Je však důležité poznamenat, že nejkomplexnější funkce prodejního místa jsou k dispozici pouze za příplatek - prostřednictvím doplňku 'Shopify POS Pro'.
(Více o tom za chvíli).
Vícejazyčné prodejní funkce
Jakmile budete mít tarif 'Basic' nebo vyšší, budete moci prodávat své produkty ve více jazycích - celkem až ve 20 jazycích.
Pokud povolíte vícejazyčný prodej, přidá se k vaší doméně jazyková 'složka'. Takže nakonec budete mít myshop.com/fr/, myshop.com/de/ atd.
Zákaznická podpora na 'Shopify Basic' vs. 'Shopify Starter'
Jak již bylo zmíněno, zákaznická podpora je sice součástí produktu Shopify Starter, ale je omezena pouze na e-mail a chat. U 'Shopify Basic' máte k dispozici i telefonickou podporu.
Ta je poskytována pomocí systému zpětného volání - pozitivní je, že to znamená, že nemusíte čekat na zavolání... ale i tak si trochu počkáte.
Jak je to s poplatky za dopravu u Shopify?
Jednoduchá pravidla pro dopravu na základě ceny nebo hmotnosti lze snadno nastavit pomocí libovolného plánu Shopify.
Pokud jde o ceny za dopravu v reálném čase - kdy dopravci poskytují živé odhady u pokladny na základě vzdálenosti, hmotnosti a počtu krabic potřebných k odeslání zboží - máte dvě možnosti v závislosti na vaší lokalitě.
Přepravní služby Shopify
Pokud sídlíte ve Spojených státech, Kanadě, Austrálii, Francii, Itálii, Španělsku nebo Velké Británii, zjistíte, že společnost Shopify se spojila s vybranými místními poštovními společnostmi, které poskytují dopravu dopravci v reálném čase (a také u těchto společností poskytují zvýhodněné sazby).
Tato služba - "Shopify Shipping" - je k dispozici u všech plánů a poskytované slevy mohou být poměrně štědré (v případě plánu "Basic" lze uplatnit slevu až 77 %; u vyšších plánů může sleva dosáhnout až 88 %).
V USA můžete v rámci služby Shopify Shipping využít tyto dopravce: USPS, UPS a DHL. V Kanadě službu poskytuje Canada Post, v Austrálii Sendle, ve Francii Chronopost, Colissimo a Mondial Relay, ve Španělsku Poste Italiane, ve Španělsku Correos a ve Velké Británii Evri a DPD.
Sazby za přepravu vypočítané třetí stranou
Případně můžete použít sazby za dopravu vypočítané třetí stranou - můžete tak však učinit pouze v případě, že:
- platíte za to měsíční příplatek
- platíte za svůj plán Shopify na roční bázi
- jste v jednom z nejdražších plánů Shopify ("Shopify Advanced" nebo "Shopify Plus").
To negativně kontrastuje s některými konkurenty, zejména se společností BigCommerce, která tuto funkci zpřístupňuje ve všech svých plánech - dokonce i v tom základním.
Blog
Pokud to s prodejem produktů online myslíte vážně, blog opravdu potřebujete; je to základní součást každé slušné strategie příchozího marketingu, protože vytváří relevantní obsah bohatý na klíčová slova, který může váš web zviditelnit ve výsledcích vyhledávání a výrazně zvýšit návštěvnost.
"Základní Shopify" vám poskytuje blog, který můžete použít ke zvýšení návštěvnosti svého obchodu publikováním relevantního obsahu bohatého na klíčová slova.
Funkce blogování ve službě Shopify se v oblasti funkcí nevyrovná systému WordPress - neposkytuje historii revizí a možnosti kategorizace příspěvků jsou poměrně omezené.
Ale přesto je dokonale použitelný a při publikování kvalitního obsahu může dobře usnadnit příchozí marketingovou kampaň.
Návod Shopify pro začátečníky
Zkušební verze Shopify | Průvodce spuštěním obchodu Shopify | Kontrolní seznam pro spuštění obchodu Shopify
Transakční poplatky a poplatky za kreditní karty
Co se týče transakčních poplatků plánu "Basic", pokud používáte Shopify Payments, neplatíte žádné transakční poplatky, ale pokud používáte platební bránu třetí strany, platí se 2,0% transakční poplatek z každého prodeje.
Poplatky za platbu kreditní kartou v USA jsou stejné jako u tarifu 'Shopify Starter': 2,9 % + 30c za transakci, pokud je nákup proveden online, a 2,7 % + 0c, pokud je nákup proveden pomocí čtečky karet v prodejním místě Shopify a mobilního zařízení.
Jak již bylo zmíněno, výše uvedené sazby se liší podle země, takže v závislosti na území, kde působíte, můžete využívat levnější sazby než výše uvedené.
Je pro mě Shopify Basic vhodný?
"Basic Shopify" je vhodné pro obchodníky, kteří
mají poměrně omezený rozpočet, ale potřebují dobře navržený, plně upravitelný samostatný internetový obchodnepotřebují pokročilé funkce pro prodej nebo vykazování (o tom více níže)chtějí platformu pro zpracování plateb a správu zásob při prodeji na trzích nebo akcíchchtějí používat blogování jako prostředek k přilákání příchozí návštěvnosti.
mají poměrně omezený rozpočet, ale potřebují dobře vybavený, plně upravitelný samostatný internetový obchod
nepotřebujete pokročilé funkce pro prodej nebo reportování (o tom více níže)
chtějí využít blogování jako prostředek k přilákání příchozí návštěvnosti.
Základní Shopify si můžete zdarma vyzkoušet zde.
Přesunem na vyšší úroveň se dostáváme k plánu "Shopify". Než se však o něm budeme bavit, krátce o omezeních umístění zásob.
Omezení umístění zásob
Všechny plány Shopify umožňují nastavit více míst a sledovat na nich zásoby a vyřizovat objednávky. Vaše místa mohou být maloobchodní prodejny, sklady, pop-upy atd.
Aby bylo zajištěno, že množství vašich zásob bude vždy přesné, jsou online objednávky a osobní prodej přiřazeny k místům. Pokud některé vaše zásoby na jednom místě nejsou skladem, ale na jiném místě jsou skladem, Shopify objednávku rozdělí tak, aby mohla být vyřízena z více míst.
Maximální počet míst, která můžete mít, závisí na vašem plánu:
- 2 s 'Shopify Starter'
- 4 s 'Shopify Basic' 5 s 'Shopify'
- 8 s 'Advanced Shopify'
- 250 s 'Shopify Plus."
Ceník 'Shopify'
Další plán, který stojí za zvážení, se nazývá jednoduše 'Shopify' a jeho cena je 79 USD měsíčně.
Klíčové doplňky, které plán 'Shopify' přináší oproti plánu 'Basic Shopify', jsou:
profesionální výkaznictvímožnost používat ceny USPS Priority Mail Cubic (pouze pro uživatele v USA)možnost používat mezinárodní domény pro prodej v zahraničínižší poplatky za transakce a kreditní karty
profesionální reporting
možnost používat ceny USPS Priority Mail Cubic
nižší poplatky za transakce a kreditní karty
Profesionální reporting
Funkce hloubkového reportingu je poměrně velkým opomenutím plánu 'Basic Shopify' - a jedním z největších důvodů, proč byste si mohli vybrat plán 'Shopify'.
U plánu 'Basic Shopify' jsou funkce reportingu - v souladu s názvem plánu - zcela základní! Získáte pouze několik jednoduchých ovládacích panelů ve stylu "přehledu", nikoliv hloubkové analýzy.
Přestupem na plán 'Shopify' však získáte přístup k širší škále podrobných přehledů, včetně:
reporty objednávekreporty prodejereporty maloobchodního prodejereporty ziskureporty zákazníků
reporty o prodeji
reporty o maloobchodním prodeji
reporty o zákaznících
(Bez ohledu na to, jaký typ plánu Shopify si vyberete, doporučuji přidat na vaše stránky také službu Google Analytics, protože jejím použitím získáte řadu dalších informací)
Bylo by však hezké, kdyby byly uživatelům služby Shopify v levnějších plánech k dispozici komplexnější funkce reportování - například služba BigCommerce nabízí profesionální reportování ve všech svých plánech.
Ceník služby USPS Priority Mail Cubic
Uživatelé v USA, kteří přejdou na plán "Shopify", mohou využít "kubické ceny"
V této oblasti jsou k dispozici dvě možnosti:
- USPS Priority Mail Cubic® pricing - zvýhodněné sazby na prioritní zásilky pro balíky, které váží méně než 20 liber a měří méně než 0,5 stopy krychlové.
- USPS Parcel Select Ground pricing - zvýhodněné sazby na prioritní zásilky pro balíky, které váží méně než 20 liber a měří méně než 1 stopu krychlovou.
Možnost používat mezinárodní domény
Pokud používáte plán "Shopify" a chcete prodávat mezinárodně, můžete k tomu použít "mezinárodní domény" - tj. místo toho, abyste pro své vícejazyčné stránky používali strukturu složek (yoursite.com/fr/, yoursite.com/de/ atd.), můžete k tomu použít "doménu nejvyšší úrovně" (TLD) (yoursite.fr, yoursite.de).
Druhý přístup může přinést určité výhody pro SEO.
Nižší poplatky za transakce a kreditní karty
Plán "Shopify" s sebou přináší nižší poplatky za platby kreditní kartou než plány "Základní Shopify" a "Shopify Starter" spolu s nižšími poplatky za použití externí platební brány.
Stejně jako u všech ostatních plánů Shopify s výjimkou plánu 'Starter', pokud používáte službu Shopify Payments, vyhnete se poplatkům za transakce.
Co se týče poplatků za kreditní karty, můžete počítat s tím, že za online transakce zaplatíte 2,6 % + 30c a za transakce v místě prodeje 2,5 % + 0c (sazby v USA).
Pokud používáte externí platební bránu, transakční poplatek uplatňovaný společností Shopify u tohoto plánu činí 1 %.
Automatizace úloh elektronického obchodování
Plán "Shopify" umožňuje automatizovat mnoho úloh elektronického obchodování prostřednictvím vizuálního sestavovače pracovních postupů nazvaného "Shopify Flow". Ten usnadňuje tvorbu pravidel ve stylu "když tohle, tak tamto" (IFTT), díky kterým Shopify provede určité akce na základě určitých událostí (například pokud vám dochází zásoby, může poslat e-mailovou zprávu dodavateli atd.)
Je pro mě plán 'Shopify' vhodný?
Plán 'Shopify' je vhodný pro obchodníky, kteří...
mají vysoký objem online prodejů (nebo je očekáváte): pokud je úroveň prodejů dostatečně vysoká, nižší transakční poplatky pomohou kompenzovat vyšší měsíční náklady
požadujete profesionální reporting
chtějí využívat zvýhodněné ceny za dopravu
potřebujete používat kubické ceny
Plán "Shopify" si můžete zdarma vyzkoušet zde.
Emailová adresa Shopify
Klíčovou součástí provozování internetového obchodu je e-mailový marketing - zasílání elektronických newsletterů na zapojený seznam adresátů je pro generování prodeje zásadní.
S ohledem na tuto skutečnost (a možná i na to, že klíčový konkurent Squarespace nyní nabízí vestavěný e-mailový marketing) představila společnost Shopify užitečnou funkci e-mailového marketingu "Shopify Email", která umožňuje navrhovat a odesílat newslettery (pomocí 31 různých šablon).
Zatímco v minulosti jste k tomu museli používat specializovanou aplikaci pro e-mailový marketing, jako je AWeber nebo GetResponse, nyní můžete provádět základní e-mailový marketing, aniž byste opustili rozhraní Shopify.
A je to velmi cenově výhodné - s aplikací Shopify Email můžete měsíčně odeslat až 10 000 e-mailů zdarma, přičemž na každých dalších 1000 odeslaných e-mailů se vztahuje poplatek 1 USD.
Nedávná aktualizace nástroje přidala některé automatizační funkce, mezi které patří následující automatické e-maily:
- Vítejte nového odběratele
- První nákupní upsell
- Zpětná výhra zákazníka
Pokud potřebujete velmi sofistikované funkce e-mailového marketingu, včetně funkcí automatického odesílání a automatizace marketingu, je pravděpodobně lepší zvážit použití specializovaného nástroje pro e-mailový marketing, jako je GetResponse, který se o to postará.
Ale Shopify Email poslouží jako velmi užitečný nástroj pro mnoho obchodníků, zejména pro ty, kteří mají rádi přístup "vše v jednom" k provozování svého online podnikání.
"Pokročilé ceny Shopify"
S tarifem 'Advanced Shopify' získáte tři klíčové funkce, které nejsou součástí výše popsaných plánů - pokročilé sestavování reportů, nabídky přepravců v reálném čase od třetích stran a možnost nastavit individuální ceny produktů pro různé země.
Získáte také výrazně nižší sazby za platby kreditními kartami (a nižší transakční poplatky, pokud používáte platební bránu třetí strany).
Pokročilé sestavování sestav
Cenový plán "Pokročilé Shopify" vám umožní snadněji manipulovat s daty Shopify a vytvářet vlastní přehledy.
Můžete si vybrat různé dimenze a metriky a pomocí nich vytvářet reporty na míru, které si můžete uložit a v budoucnu se k nim vracet. Na data můžete také aplikovat množství filtrů, abyste získali pohled, který vyhovuje vašim obchodním aktivitám.
(Uživatelé služby Google Analytics budou s podobnými věcmi obeznámeni).
Krátce řečeno, tato funkce je určena pro prodejce, kteří chtějí rozsáhle proniknout do svých prodejních dat s cílem vyladit své prodejní procesy/operace na n-tou úroveň.
Podle toho tyto funkce reportů nejvíce využijí obchodníci, kteří prodávají hodně zboží (protože tím získají dostatečně významné množství dat, aby se vyplatilo používat pokročilé možnosti reportů).
Doprava dopravcem třetí strany v reálném čase
Funkce přepravy dopravcem v reálném čase znamená, že se při objednávce automaticky vypočítají přesné sazby za přepravu, které si dopravci účtují za odeslání objednávky zákazníka.
V závislosti na zemi, ve které žijete, můžete tuto funkci získat i v levnějších plánech Shopify - pokud se spokojíte s:
- používat preferované poskytovatele služby Shopify prostřednictvím služby "Shopify Shipping"; nebo
- platit za plán Shopify na roční, nikoli měsíční bázi; nebo
- platit za tuto funkci další měsíční poplatek (Shopify doporučuje, abyste se obrátili na jejich tým podpory a prodiskutovali to).
Pokud máte v úmyslu používat službu Shopify s dopravcem, který není součástí služby "Shopify Shipping" - nebo žijete v zemi, kde není k dispozici - pak budete muset použít možnost "třetí strany".
Tato funkce umožňuje automaticky vypočítat přepravní sazby dopravce přesně v okamžiku zadání objednávky.
Ty můžete v nastavení Shopify upravit tak, že je zvýšíte (tj. přidáte manipulační poplatek) nebo snížíte (abyste kompenzovali cenu dopravy, která podle vás může zákazníky odradit od dokončení nákupu).
Možnost nastavení individuálních cen produktů pro různé země
Všechny plány Shopify "Basic" a vyšší umožňují převádět ceny produktů na místní měny a usnadnit pokladnu v těchto měnách.
Pokud však prodáváte mezinárodně, nemusí být jednoduchý převod měn vždy vhodný - v závislosti na tom, co a kde prodáváte, můžete mít potřebu upravit ceny jednotlivých produktů tak, aby odpovídaly trhu nebo hodnotě měny dané země. K tomu budete potřebovat tarif "Advanced" nebo vyšší.
Poplatky za transakce a kreditní karty
Ze čtyř plánů Shopify určených pro malé a střední podniky nabízí 'Pokročilý Shopify' nejnižší transakční poplatky.
Stejně jako u ostatních plánů, pokud používáte Shopify Payments, nejsou transakční poplatky žádné; poplatek za platbu kreditní kartou v USA je 2,4 % + 30c za online transakce a 2,4 % + 0c za transakce v místě prodeje.
Použití externí platební brány stojí 0,5 % transakčních poplatků plus jakékoli poplatky, které vám platební brána účtuje.
Je 'Advanced Shopify' pro mě?
Plán 'Advanced Shopify' je vhodný pro obchodníky, kteří
mají velmi vysoký objem online prodeje (nebo jej očekáváte): stejně jako u plánu "Shopify", pokud je úroveň prodeje dostatečně vysoká, mohou nižší transakční poplatky přinést značné úspory
požadujete pokročilé funkce reportování
potřebujete dopravu v reálném čase zajišťovanou třetími stranami
Plán 'Advanced Shopify' si můžete zdarma vyzkoušet zde.
'Shopify POS Pro' ceník
Ačkoli všechny plány Shopify kromě 'Starter' umožňují osobní prodej prostřednictvím základních funkcí prodejního místa ('POS Lite'), pro využití nejpropracovanějších funkcí musíte investovat do doplňku 'Shopify POS Pro'.
To zahrnuje nezanedbatelný poplatek 89 USD měsíčně za každé místo, který se připočítává k běžným nákladům na Shopify.
Přídavek "Pro" budete potřebovat, pokud budete chtít provádět například tyto činnosti:
umožněte zákazníkům nakupovat produkty online a vyzvedávat je v prodejně
usnadnit výměnu výrobků
zajistit vlastní tištěné účtenky
definujte konkrétní role a oprávnění zaměstnanců
přidělit prodej konkrétním zaměstnancům.
Nákup pokladního hardwaru Shopify
Pokladní hardware Shopify - čtečky karet, tiskárny účtenek, snímače čárových kódů atd. - není součástí plánu Shopify a musíte si jej zakoupit zvlášť.
Hardware můžete zakoupit v obchodě Shopify Hardware Store v Austrálii, Kanadě, EU, na Novém Zélandu, v Singapuru, Velké Británii a USA. Mimo tato území si musíte najít autorizovaného prodejce.
Další informace o prodejním místě Shopify si můžete přečíst zde.
Ceny služby Shopify Plus
Nakonec je třeba zvážit tarif 'Shopify Plus'. Na rozdíl od hlavních cenových plánů Shopify, o kterých jsme hovořili výše, není tento plán zaměřen na majitele malých, ale velkých firem.
'Shopify Plus' je řešení podnikové třídy, které v podstatě nabízí všechny funkce plánu 'Advanced Shopify' a navíc pokročilé funkce zahrnující zabezpečení, automatizaci, prodej ve více měnách, rozhraní API a plnění. Naše srovnání Shopify vs. Shopify Plus vám poskytne jejich kompletní přehled.
Obzvláště užitečná funkce, která je součástí tarifu Shopify Plus, zahrnuje plně automatický prodej ve více měnách. Shopify Plus dokáže pomocí IP adres automaticky zjistit, z jaké země uživatel prochází váš obchod, a zobrazit ceny produktů v příslušné místní měně.
Jedná se o skvělou funkci, takže je škoda, že není součástí ostatních plánů Shopify.
(V ostatních plánech však můžete zobrazit volič měn nebo využít aplikaci třetí strany a prodávat ve více měnách s automatickým přepočtem)
Další klíčový rozdíl mezi plánem "Shopify Plus" a ostatními plány spočívá v omezení umístění zásob. Ve výchozím nastavení vám Shopify Plus poskytuje výrazně vyšší počet skladových míst než ostatní plány - 250 - ale pokud je to stále málo, je možné vyjednat vyšší limit.
Kolik stojí Shopify Plus?
U služby Shopify Plus jsou k dispozici dvě cenové možnosti:
- Standardní cena: 2 000 USD měsíčně (pro "standardní" nastavení a integrace)
- Variabilní poplatek: dohodnuté procento z měsíčních tržeb (toto procento bude záviset na vašich požadavcích a složitosti nastavení e-shopu)
Jak se dalo očekávat vzhledem ke značným nákladům, služba Shopify Plus je dodávána se správou účtu v "bílých rukavičkách" (vyhrazené zapracování, správa účtu a podpora).
Je Shopify Plus pro mě?
"Shopify Plus" je určeno pro (velké) podniky, které mají
extrémně vysoký objem prodeje
potřeba vytvořit velmi individuální propojení mezi Shopify a interními systémy (nástroje CRM atd.)
přání automatizovat pracovní postupy
velmi specifické požadavky na zabezpečení a provozuschopnost
velký rozpočet
potřeba většího množství podpory a pomoci.
Klikněte sem pro více informací o Shopify Plus.
Vylepšení plánu Shopify pomocí aplikací a integrací
Pokud vám funkce obsažené ve zvoleném plánu Shopify nestačí, můžete je rozšířit přidáním aplikací do svého obchodu.
Obchod s aplikacemi Shopify obsahuje přibližně 8 000 aplikací (bezplatných i placených), které lze jednoduše integrovat. Některé jsou však podstatně lepší než jiné - než se pro některou z nich rozhodnete, vždy se podívejte na uživatelské recenze!
Klíčovým příkladem, kam byste mohli chtít přidat aplikaci (a jak bylo zmíněno výše), je oddělení dropshippingu - k dispozici jsou stovky aplikací, které vám pomohou začít s dropshippingovým obchodem v Shopify.
Aplikace Shopify můžete také použít k elegantní integraci svého obchodu se známými aplikacemi pro produktivitu / podnikání, jako jsou Xero, Zendesk a Mailchimp.
Další aplikace umožňují přidat sofistikovanější funkce, než jaké můžete najít v systému Shopify jako hotové - mezi hlavní příklady patří aplikace pro analýzu zákazníků, upselling, galerie a možnosti produktů.
Přestože obchod s aplikacemi představuje pro Shopify výhodu - obsahuje nespočet aplikací, které lze použít k vylepšení vašeho obchodu - upozorňuje také na potenciální slabinu produktu. Zatímco u Shopify se často stává, že pro přidání určitých typů funkcí sáhnete do obchodu s aplikacemi (a do své peněženky), jiné platformy - zejména BigCommerce - je poskytují jako standardní součást balení.
Příkladem může být přidání funkce AMP (která zvyšuje rychlost webu na mobilních zařízeních), rozšíření počtu možností produktů, které můžete používat, automatické převody měn nebo vytváření vlastních polí (pro zachycení údajů, jako jsou nápisy, věnování atd.).
Díky dobře zásobenému obchodu s aplikacemi můžete svůj obchod Shopify snadno integrovat s velmi velkým počtem dalších populárních online služeb.
Koupě předpřipraveného obchodu Shopify
Co takhle koupit již existující obchod Shopify? Výhodou tohoto postupu namísto budování obchodu je, že vám odpadne mnoho úsilí při jeho zakládání a za předpokladu, že zakoupený obchod je již ziskový, může snížit riziko špatné investice.
Dříve společnost Shopify poskytovala službu, která umožňovala nákup obchodů Shopify. Jmenovala se "Exchange Marketplace" a obsahovala seznamy existujících obchodů Shopify, které bylo možné koupit.
Tato služba byla bohužel ukončena, ale obchody Shopify můžete stále nakupovat na zprostředkovatelských webových stránkách třetích stran, z nichž nejznámější je pravděpodobně Empire Flippers.
Obchody na stránkách Empire Flippers jsou před zařazením do seznamu prověřeny a proces nákupu je přísně řízen týmem společnosti. To znamená, že obchod Shopify z burzovního tržiště můžete koupit relativně bez obav (i když předtím se vždy vyplatí nechat si poradit s finančními a/nebo právními otázkami).
Co se týče toho, kolik vás koupě obchodu Shopify bude stát, záleží na tom, jak ziskový obchod již je. Můžete utratit od pár stovek dolarů (za předpřipravený obchod bez zákaznické základny) až po několik milionů (za obchod, který generuje zdravý měsíční zisk).
Další informace o programu Empire Flippers se dozvíte zde.
Zkušební verze zdarma
Doufám, že tato diskuse o cenách služby Shopify pomohla objasnit, který plán je pro vaše potřeby nejvhodnější! Neváhejte ji sdílet na sociálních sítích nebo na ni odkázat z vlastních stránek, pokud se vám zdála užitečná ????
Pokud stále nejste rozhodnuti, který plán Shopify pro vás bude nejvhodnější, můžete využít bezplatnou zkušební verzi produktu a po jejím skončení si vybrat svůj plán.
To vám umožní vyzkoušet základní funkce produktu a zjistit, který cenový plán Shopify by mohl být nejvhodnější.
Standardní bezplatnou zkušební verzi produktu Shopify si můžete vyzkoušet zde nebo bezplatnou startovací sadu pro dropshipping zde (ta zahrnuje bezplatnou zkušební verzi a kurz dropshippingu dohromady).
Alternativy ke službě Shopify
Shopify není zdaleka jedinou platformou pro tvorbu internetových obchodů na trhu - na výběr je celá řada dalších.
Uživatelé, kteří chtějí vyzkoušet platformu, která je více zaměřená na prezentaci obsahu než Shopify - například galerie obrázků, audio nebo video - by mohli vyzkoušet Squarespace, protože poskytuje elegantní způsob rozvržení obsahu a zároveň poskytuje některé velmi užitečné prodejní funkce.
Pokud máte omezený rozpočet, vyplatí se podívat na Wix, protože s ním můžete začít s elektronickým obchodováním levněji.
Případně se podívejte na naši recenzi Wix, kde najdete více informací o této možnosti.
WordPress může dobře fungovat i jako řešení pro elektronický obchod - abyste mohli začít prodávat online, musíte do něj integrovat plugin, jako je Ecwid nebo WooCommerce, ale nakonec tak můžete získat velmi dobrý konečný produkt.
Časté dotazy k cenám služby Shopify
Kolik stojí používání Shopify?
Shopify začíná na 5 dolarech měsíčně - za tuto cenu získáte přístup k základnímu plánu "Starter". Tento plán vám však neumožňuje vytvořit plně upravitelný internetový obchod (je určen především k tomu, abyste mohli prodávat své produkty na existujících webových stránkách nebo na sociálních sítích). Ostatní plány - 'Basic', 'Shopify' a 'Advanced Shopify' - poskytují plnou funkčnost pro budování obchodu a stojí 29, 79 a 299 dolarů měsíčně.
Můžu používat Shopify zdarma?
Na rozdíl od některých jiných platforem pro elektronické obchodování neposkytuje Shopify zcela bezplatný plán. K dispozici je však bezplatná zkušební verze.
Vybírá si společnost Shopify podíl z prodeje?
Společnost Shopify si u svých plánů "Basic" a vyšších neúčtuje poplatky za transakce, pokud používáte její vlastní možnost zpracování plateb, "Shopify Payments". Pokud však používáte platební bránu třetí strany, Shopify je uplatňuje a pohybují se v rozmezí od 0,5 % do 2 % v závislosti na plánu. V obou případech se vždy uplatní poplatky za zpracování kreditních karet - buď ty, které účtuje společnost Shopify (v USA obvykle 2,4 % - 2,9 %), nebo ty, které uplatňuje poskytovatel platební brány.
Jaký je nejvýhodnější tarif Shopify?
Plán "Shopify" pravděpodobně představuje nejsladší bod v nabídce společnosti Shopify, protože odemyká většinu klíčových funkcí potřebných k provozování úspěšného elektronického obchodu, včetně profesionálního reportování, mezinárodních domén, flexibilních funkcí pro převod měn a velkorysého počtu uživatelských účtů.
Kolik stojí témata Shopify?
K dispozici je 11 bezplatných témat Shopify a 100 "prémiových" témat, za jejichž používání se platí. Poplatky za ně se pohybují od 180 do 350 dolarů.
Jaké jsou skryté náklady na Shopify?
Skryté náklady Shopify jsou obvykle spojeny se šablonami, transakčními poplatky, aplikacemi a integracemi, skladovými zásobami (a jejich skladováním), vývojem webu, poplatky za prodejní místa a marketingem obchodu.
Zdroje: stylefactoryproductions.com, Unsplash.com